FAQ Stakeholderstest

Hoe krijg ik Buddy werkend op mijn telefoon?

Het installatieproces is verschillend voor Android en iPhone. Om die reden hebben we ervoor gekozen om zowel voor Android als voor iPhone een aparte installatiehandleiding te maken. Deze kan je hieronder vinden.

Klik hieronder voor:

Installatiehandleiding IPhone

Installatiehandleiding Android

Waarom zit er geen chat in de applicatie?

We starten met de basisfunctionaliteiten en we breiden dit gaandeweg uit. Op deze manier kunnen we goed testen wat er goed gaat, maar vooral wat er minder goed gaat.

Ik heb een bug gevonden. Kan ik deze doorgeven?

Zeker, graag zelfs! Je kan vragen, bugs en opmerkingen doorgeven via het volgende e-mailadres:

stakeholderstest@buddypayment.nl

Als je een bug wilt doorgeven, dan helpt het ons als je ook een screenshot mee kan sturen met een beschrijving van de situatie, merk van telefoon en type telefoon. Hoe meer details hoe beter. Dan kunnen wij proberen om de bug te reproduceren. Dat zorgt ervoor dat we het probleem sneller kunnen oplossen. Op alle telefoons maak je een screenshot door de Home button tegelijk in te drukken met de standby/aan/uit knop.

Ik kan niet meer inloggen

Als je niet meer kan inloggen, dan kan de gebruiker dat in de toekomst zelf wijzigen door te klikken op “pincode vergeten”. Voor de stakeholderstest werkte dit nog niet zoals het hoorde, dus zullen wij dat voor jullie doen. Mail ons op stakeholderstest@buddypayment.nl met de vraag voor een nieuwe pincode.

Ik ben mijn pincode vergeten

Als je niet meer kan inloggen omdat je de pincode niet meer weet, dan kan de gebruiker dat in de toekomst zelf wijzigen door te klikken op “pincode vergeten”. Voor de stakeholderstest werkte dit nog niet zoals het hoorde, dus zullen wij dat voor jullie doen. Mail ons op stakeholderstest@buddypayment.nl met de vraag voor een nieuwe pincode.

De app doet het niet op mijn telefoon

Stuur een e-mail naar stakeholderstest@buddypayment.nl. Geef aan welke stappen je ondernomen hebt, wat voor type telefoon je gebruikt (merk en model) en wat er precies niet lukt. Indien mogelijk, voeg ook een screenshot toe van het moment waarop het fout gaat. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

Ik heb tijdens de stakeholderstest een nieuwe telefoon gekocht. Hoe kan ik Buddy overzetten?
Ik kan de uitnodigingsmail niet openen

Stuur een e-mail naar stakeholderstest@buddypayment.nl. Geef aan welke stappen je ondernomen hebt, wat voor type telefoon je gebruikt (merk en model) en wat er precies niet lukt. Indien mogelijk, voeg ook een screenshot toe van het moment waarop het fout gaat. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

Het lukt mij niet om de app te downloaden

Stuur een e-mail naar stakeholderstest@buddypayment.nl. Geef aan welke stappen je ondernomen hebt en op welk apparaat je de e-mail probeert te openen. Indien mogelijk, voeg ook een screenshot toe van het moment waarop het fout gaat. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

Ik ben de uitnodigingsmail kwijt

Stuur een e-mail naar stakeholderstest@buddypayment.nl. Wij zullen je dan zo snel mogelijk een nieuwe e-mail sturen waarmee je de uitnodiging alsnog kunt voltooien.